2015. november 8., vasárnap

Egy új világ vagy még sem? 10

10.fejezet

És igen végre beindult a történet. A jelenlegi helyszín a pokol, tele misztikus teremtményekkel. Kedves barátom elkészítette a rajzott, én imádom. Nagyon édesek lettek. Itt a link:
http://monsterwolf217.deviantart.com/art/Witches-570569577?ga_submit_new=10%253A1446822260
A jobb oldalnál a művész további képeit is megtekinthetitek.
Puszi W.A.

Kiráztam a bundámból és a ruháimból a tengerparti homokot.  A tenger hullámainak moraja annyira megnyugtató volt. Szőrös lábamat belemártottam a hideg sós vízbe. Megborzongtam. Na jó most már felébredtem. Felvettem a bakancsomat és elindultam,... el a tengertől. A sétám közben elővettem a kabátom zsebéből a varázsfüzetemet és a hozzá tűzött tollal csak egy szót írtam "Megérkeztem". Oké, akkor először is pénzt kell szereznem, aztán egy térképet és fegyvereket. Dűnékről-dűnékre sétáltam, amikor megláttam egy nagy házat. Bingó!A kapucnimat a fejemre húztam és felsétáltam a ház lépcsőjén. Egy algás táblán a Tenger Varázs Boltja név állt. Huh, egy varázs bolt, remélem hasznomra válnak. Kinyitottam az ajtót, majd beléptem. Jelenlétemet az ajtó fölötti kis csengő jelezte. A bolt tele volt könyves szekrényekkel, ahol öt soron át ellehet jutni a pénztárpulthoz. A középső soron elindultam, de néhány dolgon megakadt a szemem. Kellan emlékeinek hála nem időztem sokat, mert ki tudja, hogy milyen hatásai lehetnek. Három erős szívdobogást hallottam, kettőt a pénztár mögötti ajtónál és egyet .... mögöttem. Megfordultam és egy kislány nézett rám. Mégis hogy nem vettem észre?! Enyhén kellemetlen érzés futott végig a gerincemen. Hát persze, boszorkányok!
-Elnézést segíthetek valamiben? A nevem Tendi az egyik tulaj és egyben az eladó is.
Levettem a kapucnimat és a boszira néztem. Egy 10 éves kislány, kék hajjal állt előttem. Lila boszisapkáján vízi sün, csillag és egy rák lógott le. Piros ruhája és csíkos zoknija nagyon édes hatást keltett. Meg sem rezdült a szőrös pofám láttán.
- Örvendek.Ami azt illeti igen, szeretnék mágikus felszerelést vásárolni és néhány fegyvert.
A kislány mosolyogva került ki és intett hogy kövessem.
-Ez nagyszerű és milyen felszerelést keres?
A fenébe először pénzt kell szereznem egy automatából.
-Ami azt illeti van egy kis gondom.
A vigyora már el is tűnt és bosszankodva nézett vissza rám.
-Az utam során kiraboltak és ezért most egy fillérem sincs, ezért keresnem kéne egy pénzautomatát. Esetleg a boltba nincs ilyen gép.
A boszorkány vigyora ismét visszatért és most mintha még nagyobb lenne.
-Persze van egy külön szobánk az automatának. Előtte mond el, hogy mik kellenek én összeírom és keresek neked néhányat, addig kitudod venni a pénz. Rendben?
Most már én is mosolygok, ezért a fogaim kilátszottak, de erre már enyhén megrezdült. A szívdobogásának gyorsabb üteme mutatta a félelmét. Ezért egyből abbahagytam a vigyorgást.
-Elnézést Tendi.
Tendi összehúzott szemmel méregetett, majd a pult mögé ment és elővett egy jegyzetfüzetet, meg egy tollat.
-Akkor miben segíthetek?
-Kéne egy álcázó tárgy, egy térkép,  a kabátomra kellene egy olyan mágia amivel akármennyi tárgyat rakhatok bele a zsebembe és erre meg a táskámra kell még egy olyan aminek hatására csak én nyithatom és viselhetem, egyfajta védő bűbáj.
Tendi bólogat jegyzetelésközben, ezzel jelezve, hogy érti.
-Egy hangtorzító is kell, dobó kések, két pisztoly és egy olyan fegyver amit a kabátom ujjából kitudom húzni és egy kard is kell ami ezüstből és más fémekből van, de engem ne sebezzen meg.
-Hát ezek nem lesznek olcsók.
-Semmi gond a pénz nem akadály.
Tendi kérkedve nézet rám, majd kitépte a lapot és zsebre dugta.
-Akkor gyere velem, megmutatom a szobát.
Bólintottam és követtem Tendit, aki megkerülte pultot és egy jobb oldali ajtóhoz vezetett. A nyakában lógó kulccsal kinyitotta, majd betessékelt. A szobában három lámpa lógott, kellemes zene szólt a falakon lévő hangfalakból és három automata állt távol egymástól. A legtávolabb lévő géphez mentem. Nem sokban különbözik az emberi géptől, csak itt volt egy tű és egy kis tároló. A képbe beütöttem Fardian falka nevét és megszúrtam az ujjamat a tűvel, majd a tárolóba csepegtettem. Ez igen fontos eljárás mert a vért nem lehet manipulálni. A gép felismerte a Kellan által hordozott  DNS-t. A gép három lehetőséget hozott ki. Az egyik a falkatag, a másik családtag a harmadik pedig a teremtett/utód farkas. Mivel Kellan arra az eshetőségre hozta létre a harmadik számlát, hogy ha esetleg rájönne a faj titkára, akkor lehessen használni. Tehát a harmadik lehetőségre nyomtam és három jelszót meg kellet adnom, mire a hatalmas összeghez hozzáférhetnék. Még egyszer hálát mormoltam Kellannak, hogy volt olyan nagylelkű, hogy megossza velem az emlékeit. 2 millió ront vettem ki a számláról, remélem ennyi elég lesz a felszerelésre és az útiköltségemre. Letöröltem a véres tűt és kimostam a vértartályt a bal oldali falnál lévő csap segítségével. A pénzt elraktam a külső zsebembe és kiléptem a szobából. Tendi nem volt az eladó részen, sem a szekrényeknél. Emberi, tapasztalatlan kíváncsiságom nagyobb volt mint a Kellan figyelmeztetése ezért elindultam az egyik sorhoz, ami éppen a könyvsor volt. Az emlékeknek hála az idegen írást simán eltudtam olvasni. Nagyon sok varázs és történelmi könyv volt a polcokon. De két könyvön megakadt a szemem, az egyiknek a címe 'A mai fontos személyek' és a 'Kapcsolatok a politikában'. Levettem ezt a két könyvet a polcról és tovább nézelődtem.
-Mégis mit keres itt egy bolhazsák!?
Egy rikácsoló hangú, alga zöld, ráncos és tömzsi boszorkány szólt rám, aki a pultnál állt.
-Azt hittem, hogy csak a mesékben rondák és undokok a boszik. Úgy néz ki tévedtem.
-Engem kóstolgatsz szőrgombóc?!
-Csak annyira mint te bütyök.
Farkasszemet néztünk, majd a banya elmosolyodott. Végignéztem a boszin és nagy megdöbbenésemre a ruháin élő férgek lógtak és tekergőzte.
-Tetszel nekem. Algo vagyok a tulaj és az eladó. A húgommal már találkoztál.
-Igen, kedves lány.
-Tendi mondta, hogy egy különleges kardot szeretnél, pontosan mire gondoltál?
-Egy olyan kardot keresek ami könnyű, de erős és a legtöbb lény ellen működjön.
-Ezüst is legyen benne?
-Igen, de rám ne legyen veszélyes, a kések és a pisztoly golyóim is ilyen legyenek.
-Hm ez megoldható, de nem lesz olcsó.
-A pénz nem akadály, megfizetem a szolgáltatásaitokat.
Algo mosolyából vigyorgás lett. Tökéletes rálátásom lett a rohadt zöldes fogaira. Tengerboszorkány.
-Akkor már indulok is és elkészítem a fegyvereidet.
Biccentettem neki és ő elment a kassza mögötti ajtóhoz, amin bement. Hát megint egyedül vagyok. A két könyvet leraktam a kasszához és egy másik sorba mentem körbenézni. Ebben a sorban számos üvegcse volt amikben fura löttyök voltak. Az egyiknél meg is állta olyan mintha csillámport szórtak volna az üvegcsébe. Ismét egy erős szívdobogást hallottam.
-Ez mégis mire jó?
-A sellőknek lábat növeszt, a hatása egy hét.
-Elképesztő.
Megfordultam és a mellettem álló boszira néztem. Ő nem volt olyan mint Algo vagy Tinda. Magas volt, hosszú horgas orral és az arca tele volt ráncokkal, a haja majdnem olyan színű volt mint Algonak. Az ő ruhája is fura egy medúza és egy élő polip volt rajta, na és a sapkája  egy hatalmas kagyló volt. Istenem hova kerültem?!
-Segíthetek valamiben?
-Köszönöm, de már Tendi és Algo már intézi a rendelésemet.
-Hm, igazán?
Kutató és gyanakvó tekintettel végignézet rajtam.
-A testvéreim nem szoktak segítőkészek lenni. Főleg nem egy vérfarkassal.
-Úgy néz ki én vagyok a kivétel.
-Igen.
Egy ajtócsapódást hallottunk. Tendi jelent meg egy kosárral, amiben zörgő, csilingelő hangok szűrődtek.
-Meg van minden,amit kértél, gyere és válasz. Á Olga te is itt vagy, nagyszerű nincs kedved egy kicsit varázsolni?
-Hm, attól függ.
-A farkasnak kell a ruhájára és a kabátjára védőbűbáj és egy határtalan zseb bűbáj.
-Rég csináltam ilyet rendben, nem árt a gyakorlás. Add ide a kabátod és a táskád.
A pénzt kivettem a kabátzsebemből- és a farmerom zsebébe nyomtam, majd odaadtam a kabátom és a táskám. Tendi intett nekem, hogy menjek közelebb a pulthoz. A kosárból kivett egy karperecet és egy nyakörvet.
-Na hogy tetszenek?
Kezembe vettem a  karperecet, ami ezüstős és feketés színe  és ezüstös motívumok futottak rajta. Nagyon szép darab volt.
-Imádom és mégis ez mire való?
-Ha ezt hordod, akkor majdnem minden varázslatot kivéd. Tetszik?
-Igen.
-Akkor hozzá írhatjuk a listához?
-Persze.
-Rendben, akkor itt van egy ilyen.
Tendi egy divatos nyakörvet vett elő a kosárból.
-Ez egy hangtorzító, szerintem ezt nem kell elmagyaráznom. És itt van a kért térképed.
Tendi egy fehér tapletszerűséget vett elő.  Amikor kezembe vettem sokkal nehezebb volt mint aminek látszott. Elkezdtem forgatni, de sehogy sem jöttem rá, hogy hogyan kéne aktiválni. Tendi furcsállva kezdett nézni, de Olga gyorsan kikapta a kezemből és egyszerűen elkezdte kihajtogatni, mintha csak papírból lenne. A térkép egy nagy tálcányi nagyságú volt. Olga megnyomta a közepét és bekapcsolódott. A képernyőn megjelent a pokol térképe, majd egy piros pont.
-Itt vagyunk mi.
Olga a piros pontra mutatott. Kikerekedett szemekkel vettem át a térképemet. Király! A szemközti ajtó kivágódott és Algo jelent meg.
-Elkészültem! Tendi mondta, hogy milyen fegyverek kellenek, ezért bátorkodtam hozni neked egy-két szépséget.
Olga bement a nyitott szobába a táskámmal és a kabátommal. Algo hét pisztolyt sorakoztatott fel a pultra.
-Válasz!
Végül az utolsó kettőre mutattam.
-Hm, egy M 92-es és egy Jening Nine. Remek választás. Melyikből akarsz kettőt?
-Az M 92-esből.
-Rendben elintézzük. Akkor most térjünk rá a késekre.
Egy felgöngyölt táskát tett a pultra, majd azt kiterítette. Különböző késfajták voltak benne.  Mindegyiket megfogtam, pörgettem. Az összes mestermunka volt. Végül a legvékonyabb és laposabb kést választottam.
-Ezt kérem.
-Rendben.
Olga kezébe vette a kést és elkezdett mormolni valamit. Amikor befejezte a kezében lévő késből 10 db lett.
-Azta!
-Ugyan ez semmiség. A pengék olyanok amilyeneket kértél. Na de még nem fejeztük be. A legjobbat a végére hagytam. Tessék!
Egy gyűrűt rakott a mancsomba.Elég nagy volt, hogy kényelmesen viseljem, de nem igazán értem, hogy mért kapom.
-Mégis mi ez Olga?
-Hát a kardod.
Kérdő tekintettel néztem a banyára, mire elnevette magát.
-Nyomd meg a középső gombot.
A hüvelykujjammal megnyomtam és kikerekedett szememmel néztem az eredményt. A gyűrű ugyanis átváltozott egy szamurájkarddá. Szorosan megmarkoltam és néhányat suhintottam a levegőbe. Tökéletes.
-Bátorkodtam egy ilyen kardot csinálni, bár tudom, hogy a te fajtád a nagy erős kardot szereti, de te határozottan egy könnyű fegyvert akartál. Remélem megfelel.
-Teljesen.
-Oké, akkor most jöjjön az utolsó simítás. Tedd a pultra a kardot.
Engedelmeskedtem Olgának és letettem a kések mellé. Olga és Tendi csak a késeimet és a kardomat hagyták rajta. Olga elővett két doboz töltényt, míg Tendi egy vasedényt.
-Ahhoz, hogy téged ne bántson a benge a véred szükséges. Add ide a tenyered!
Tendi megfogta a tenyeremet és a tál fölé rakta. Elővett egy kést és mélyen végighúzta a tenyeremen. A hirtelen fájdalomtól feljajdultam. A vérem csak úgy ömlött a tálkába. Amikor készen lett a teli tál Tendi odaadta Olgának, aki a késeket, a töltényeket és a kardom pengéjét teljesen belemártotta és megint mormolni kezdte a varázsigét. A pengék teljesen felszívták a véremet, egy csepp sem maradt. A pengéket szépen letörölgették, majd a dobókéseket a tokjukba rakták, amiket a combomra tudok rakni, a töltényeket a tárolójukba rakták,amiket az övemre tudok rakni, a kardomat meg egyszerűen gyűrűvé változtatták.
-A kardot úgy lehet elrakni, hogy megforgatod a nyelét és már kész is.
-Értem.
Algo kipirult arccal jött vissza a kabátommal és a táskámmal.
-Kész, a mély zsebek, már csak az kell, hogy csak te férhess hozzá, amihez a véred kell.
-Már megelőztünk nővérem, hagytunk egy kis vért neked.
Tendi odaadta tálkát Algonak, aki egy kicsit leöntötte a kabátomat és a táskámat, aztán hangosan varázsigét mondott rá.
-Most már teljesen készen vagyunk.
Felvettem a kabátom és a táskám, a helyére raktam a késeket és a pisztolyokat, majd felhúztam a gyűrűm.
-Köszönöm a gyors kiszolgálást. Mennyivel tartozom?
-1 millió ron lesz.
A zsebemből kivettem a pénzkötegeket és leszámoltam 1 milliót, majd odaadtam Olgának, aki a pénztárba rakta. A könyveket a táskámba raktam, a nyakörvet pedig felvettem
-Köszönjük a vásárlást.
Felvettem a kapucnim, biccentettem mindhármójuknak és a kijárat felé mentem.
-Oh, és ne fejtsd el, hogy már csak 39 napod van hátra, a 40. napodon ide kell visszajönnöd!
Döbbentem fordultam vissza és néztem Tendire.
-Mégis honnan ...?
-Mi vagyunk a legendás tenger boszik.
-Tehát ti végig tudtátok, hogy ki vagyok.
-Hát persze.
-Őregek vagyunk nem pedig hülyék.
-Jól van Bütyök megjegyeztem.
-Sok sikert az utadon.
-Köszönök mindent.
Witches by Monsterwolf217Tendi, Olga és Algo vigyorogva néztek rám. Algo fogai mint a cápáé, ijesztőek voltak, Algo fogai rothadóak voltak és lukasok, néhány lukból egy-egy kukac kikandikált. Tendi nézet ki a legnormálisabban, de akkor kidugta a nyelvét, ami ... színes volt, mint a bohóchalé. Borsódzott tőlük a hátam és nem a varázslat miatt. Kuncogva mentem ki a boltból és indultam utamra. Hát az biztos, hogy számos rémálmaim lesznek miattuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése