2016. október 31., hétfő

Hamarosan

Hali mindenki.

Aki esetleg nem tudná, annak elmondom, hogy az Egy új világ vagy még sem? című történetem a végéhez közeledik, éppen ezért egy nemrégiben lezárult szavazás alapján a nyertes végül a Szörny és a négy szépség című történet került ki győztesnek.
Mint látható itt van az előzetesen.
Hamarosan el is kezdem. Addig is várjatok és olvassátok tovább a két aktuális történeteimet.
Pusz.
W.A.

Szörny és a négy szépség

Gondolom mindenki ismeri a Szépség és a szörnyeteg történetét.
Egy átok, ami elvarázsolja a zöldfülű szépfiút.
Szép ártatlan lányt elrabol egy csúf szörnyeteg.
Csak az igaz szerelem törheti meg a szörny átkát.
Hurrá! És happy end a vége.
Na ja!
Nagyon romantikus.
Hát baromira nem az!
Most már biztosan rájöttél, hogy a történetem ezen a mesén alapul.
Csak van néhány bökkenő:
  •  Nem vagyok herceg.
  •  Nem vagyok gazdag, csak a szüleim.
  • Nincsenek hűséges szolgálóim.
  • Nem vagyok cuki szörnypamacs!
  • Ja, és lány vagyok!!!! 

És ez az én átkozott életem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése