2015. október 22., csütörtök

Valami új

Hali mindenki!
Jó híreim vannak.
 Akarjátok hallani?
Még ha nem, akkor is elmondom.
 Először is biztosan észrevettétek az egyik rövid történetemnél (vér és tűz) , hogy nem írtam ki a "Vége" szót. Ez nem véletlen, mert véletlenek nem léteznek (ez vajon mibe volt?... na mindegy). Van még egy utolsó rész. Annyit elárulok, hogy a drága Zoli szemszögéből lesz.
Akkor jön a másik jó hír. Van egy jó barátom, aki NAGYON JÓL  rajzol (igen jól olvastad azt írtam, hogy rajzol), de ez miért jó? Mert az Új világ vagy még sem? című történet szereplőit fogja megörökíteni (láttam a szereplők vázlatait(amik gyors firkák voltak) és már az elképesztő, legalábbis nekem NAGYON tetszik). A történet elejét mindig azzal fogom kezdeni, hogy leírom a "művész" nevét és azt a honlapot ahová feltölti a képeket. Akinek megtetszik nyugodtan látogasson el hozzá, fantasztikus rajzai vannak.
A vér és tűz című történettel fogom fojtatni a hetet, de ne aggódjatok hamar meglesz és már rakom is fel a Katona szerelem következő részét.
Nos, elég volt?
Nem?
Akkor mondok még valamit.
A történetek most már a Google+ is meg fognak jelenni.
Bármilyen véleményt, kritikát szívesen elfogadom vagy esetleg egy cserét. Biztosan észrevettétek, hogy nincs chat-falam. Én fölöslegesnek tartom, mert a megjegyzésbe is nyugodtan írhattok. Hát ennyit akartam közölni.
További jó olvasást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése