2015. október 1., csütörtök

Hát ez meg mi?

Heló olvasók sajna még nem vagyok kész a következő fejezettel, ugyanis egy kisebb történeten dolgozok, ami elég kezdetleges kb 3 részből fog állni. Remélem a hét folyamán elkészülök vele. Annyit elárulok, hogy ez bizony egy újabb szomorú sorsú leányról szól, aki az élni akarásért küzd. A többi történettel kapcsolatban ahogy látom mindenkinek tetszik mert még egy megjegyzést sem kaptam, ha esetleg javaslatod lenne az írásaimhoz nyugodtam leírhatod, nem harapom le a fejed. Jó oké ez nem teljesen igaz, egy kis darabot biztosan lecsippentenék belőled :D

Vér és tűz

Vér folyik ki a számból.
Az orromat facsarja az erős vasszag.
Fáj a mellkasom és a torkom.
Mégis hol vagyok?
Mikor lesz már vége?
Annyira fáj!

-Azt hallottam, hogy felgyújtotta magát, és ezért leéget a fél épület.
-Szerencsére senki sem halt meg. Micsoda szörnyű alak, ha meg akar halni, akkor csinálja ott, ahol senkit sem bánthat.
-Pletykás ronda nővérek!

Fáj?
Akkor jó!
Mégis mennyire?
Úgy érzed már elviselhetetlen?
Akkor bírd még ki!
Tarts ki a végsőkig!
Mert ha érzel még fájdalmat, akkor az azt jelenti, hogy még élsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése