2016. január 19., kedd

Előzetesek 2

És dobpergést kérek!!!!
Megérkezett az előzetesek második része.
Hurrá!!!
Ezekből még nem lehet választani. Mint láthattátok az oldal jobb oldalán fel vannak sorolva a lehetséges történetek címei. Ha valamelyik érdekel, nyugodtan olvasd el az előzeteseknél a tartalmát, ha megtetszett szavaz.
Hozzászólásokat, megjegyzéseket és kritikákat szívesen elolvasok.
Jó olvasást puszil W.A.

Véráztatta föld

Vérben úszó síkság.
 Harcosok holtestein hollók falatoznak.
 A mészárlás közepén egy harcos állt.
A harcmezőn állok, körülöttem halottak. Testekből kifolyó vér áztatja a földet.
 Rubinvörös színű föld látványa megmosolyogtat. Egy szakadt zászlóval letisztogatom kardomat, amiről csöpög a vér.
Vajon mennyit kell várnom a következő csatáig?
Már alig várom, hahaha!


Horogra akadva

Királyom kiadott nekem egy parancsot. "Te vagy a legalkalmasabb erre a feladatra! Keresd meg a lányom, bármi áron! Addig nem térhetsz vissza, amíg vissza nem hozod!" Ez a parancs nem csak a hercegnő életét, de még az én életemet is megváltoztathatja. Így hát útnak indultam az ismeretlenbe, hogy megkeressem a hercegnőt. Segítőim azon vannak, hogy segítsenek, mert az időm fogytán van. Ha nem sietek még a végén meghalok.


Kettős élet

Ha az ember okos, akkor ő már stréber és a gúnyolódás tárgya.
 Ez már a második évem a gimiben, már két éve a kiközösített csoportba tartozom, de ez engem nem igazán érdekel. A hétköznapi életem nyomasztó, ha mondhatom ezt akkor szívás.
A hétvégi életemet jobban szeretem. Esténként átváltozom sexy csajjá, és kilépek a mámoros éjszakába.


Üdv a pokolban

Üdvözöllek a pokolban. Enged meg, hogy körbevezesselek.
Nálunk minden ital megtalálható a hideg sörtől az égető rövidekig. A zenéink páratlanok amik felpezsdítik a véred, na és persze a sexy előadóink kezeskednek a hangulatodról.
Nos, elnyerte a tetszésedet?
Nem?
És ha azt mondom, hogy különleges kívánságokat is teljesítünk?
Ez már jobb, igaz?


Segítség szellemeket látok

Te mit tennél, hogy ha fizikaórán elaludnál és amikor felébredsz, akkor közelről egy undorító halott bámulna rád? És ő bizony nem a tanárod.
Nos, velem ez történt. Azóta folyamatosan látom és hallom őket, sőt alkalmanként még beszélek is velük.


Istenek reinkarnálódnak

Istenek léteznek és köztünk járnak. Ha mész az utcán esetleg találkozhatsz is egyikükkel. Bár egy közönséges ember nem tudja felismerni.
Én is közéjük tartozom, viszont senki nem mondta el nekem, csak amikor már késő volt.


Szerelem és az élet gyümölcse

Van egy legenda. Ami egy vérvörös szirmú cseresznyefáról szól, ami csak akkor virágzik ha az egymásnak rendelt pár alatta van. És csak ekkor terem rajta egy gyümölcs, ami teljesíti a pár kívánságát.
Nem tudom, hogy-hogy kerültem ide. Az emberek furán öltöznek és valamilyen oknál fogva üldözőbe vettek. Az egyikük meglőtt. Egy fa tövénél meghúztam magam és vártam a halált. Amit utoljára láttam az egy sötét alak és egy édes íz.


Segítség gyík lettem

Normális életből fura.
Egy tengeri baleset.
Hogy is kerültem oda?
Hogy éltem túl?
Hol van a családom?
Hová kerültem?
Az egyik pillanatban egy hajón utazom, a másikban pedig egy trópusi szigeten.


Verses régmúlt

Két testem van.
Az egyik normális, akárcsak a tiéd.
A másik akár a szellemé. Senki sem lát, egy valakit kivéve.
Ki ő? És miért érzem úgy, hogy segítenem kell rajta?
Nóra egy fiatal 17 éves lány, egyik este szokatlan álma volt. De őszintén kinek nem?
Na, de az övé tényleg érdekes volt.
Ha egy aprónyit, pindurit, icurka picurkát is érdekel Nóra álma, akkor olvasd el történetét.


Kalózok kincse

Egy világ, ahol a tengereket kalózok uralnak.
Egy legenda, mely egy barlangba rejtett kincsről szól.
Kalózok kiemelkedő alakja megtalálja -e helyet, de nem azt a kincset amit remélt.
Egy lány cosplay-es ruhában elszenderül egy padon, de mikor felébred már egy sötét helyen találja magát.


Kalóz angyal

Apám és anyám meghalt.
Egy kalóz vett magához. Segítségével megtanultam az ő mesterségét és tökélyre fejlesztettem.
Csapatomtól rettegnek, nevemtől megőrülnek. Rettenthetetlen, megállíthatatlan lettem.
Éppen ezért üldöznek.
Egy kapitány.
Egy kalóz.
Démon és angyal.
Üldözöttből, üldöző.
Mégis ki fog nyerni?


A megtisztult igazgató

Ha valaki cégigazgató, akkor elkerülhetetlen a stressz. Sokak jógáznak, sportolna, tehát csomó pénzt kidobnak egyszerű dolgokra. Pazarlás! Én olcsón és egyszerűen megoldom. Otthon ülök vagy virágot szedek.
De egyezzünk meg abban, hogy nem vagyok beszívva.
Oké?
Hogy őrült vagyok?
Meglehet.
De erre mondják azt, hogy csak egy hajszál választja el az őrültséget a zsenialitástól.


Vámpírjárás

Sok zombis fimet láttam, amik nagyon királyak voltak.
Titokban azt képzeltem, hogy tényleg létezik egy vírus amivel szörnyek lesznek az emberekből.
Nem csak én voltam így vele.
A tévék tele vannak egy új gyógyszerekkel, amit kötelezően be kellet adni az embereknek.
Hát nem gyógyszer volt.
Az emberek nem képesek megemészteni az ételt és másra vágynak.
Vérre (Da-da-daamm!)
A Födet ellepték a vámpírok csak kevesen "élnek" és én közöttük vagyok .... asszem.


Sivatagi Rózsa

Egy kegyetlen bandita. (Ja mint egy kiscica)
Őrült. (Csak annyira mint te)
Koszos és büdös (Hé! Kikérem magamnak ... minden héten fürdök)
Kezei gyorsak.
Teste golyóálló.
Mozgása megegyezik egy kobráéval.
Óvakodj, ha a Rózsával találkozol! 
Legalábbis ezt mondják rólam. De ha tudnák az igazat?!


Egy kulcs, egy világ

Anya meghalt amikor hét éves voltam.
Apa elutazott a munkája miatt. Pont amikor tizennyolcadik szülinapom volt.
Egy levél, benne egy régi kulcs.
A kulcs csak egy ajtót nyit.
Vajon melyiket?
Hová vezet az ajtó?


Szárnyas lány    

Szép álom.
Szállok az égen.
Repülök.
Biztos, hogy álom?
Véres szárnyak takartak be az ágyamon.
Senki nem tud semmit.
Vajon miért?
És miért én?


A sírásó

Reggel alszok.
Délben előkészülök és dolgozok.
Naplemente világítja meg a gödrömet.
Este lámpásommal világítom be a lelkek útját.
Ha elállod az utam könnyen magával ragadhatnak a szellemek.
Vigyáz porhüvelyedre, mert könnyen elveszítheted.


Szörny és a négy szépség   

Gondolom mindenki ismeri a Szépség és a szörnyeteg történetét.
Egy átok, ami elvarázsolja a zöldfülű szépfiút.
Szép ártatlan lányt elrabol egy csúf szörnyeteg.
Csak az igaz szerelem törheti meg a szörny átkát.
Hurrá! És happy end a vége.
Na ja!
Nagyon romantikus.
Hát baromira nem az?!
Most már biztosan rájöttél, hogy a történetem ezen a mesén alapul.
Csak van néhány bökkenő:
 Nem vagyok herceg.
 Nem vagyok gazdag csak a szüleim.
Nincsenek hűséges szolgálóim.
Nem vagyok cuki szörnypamacs!
Ja, és lány vagyok!!!! 
És ez az én átkozott életem.


Csak egy játék

Az iskola legrosszabb és a legjobb tanulója.
Egy igazi fenegyerek.
Egy stréber.
A fiú beleszeret a lányba, de elérhetetlen számára.
Mégis egy valami közös bennük .......... eszméletlenül játszanak.


Cicafiú

Elég népszerű.
Barátokban nem szenved hiányt.
Őrült bulik.
Unalmas órák.
Szingli.
De mégis meddig?
Cuki cica.
Cuki fiú.
Vajon melyik tud hangosabban dorombolni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése