2016. május 30., hétfő

Gésa testőr 13

13.fejezet

Három  nap telt el a kormányzó megérkezése óta. Mindenki feszült fegyelemmel és nagy odafigyeléssel végezte munkáját. A katonák szerint most sokkal veszélyesebb a birtok, hiszen ki tudja, hogy mikor fognak lecsapni a lázadók, főleg most hogy itt van a kormányzó aki részben benne van a külföldiekkel való szövetkezésben.
Csak nagy ritkán hagyom magára gazdámat, általában akkor amikor elbocsát vagy mikor tudom, hogy nem lenne helyes mellette maradnom. Saburo kormányzó csak ritkán találkozik a két úrnővel, de ilyenkor bűnös csillogás van a szemeiben. Bár nem nézek a szemeibe mégis érzem, hogy amikor ott vagyok ez az undorítóan csillogó szemek engem vizslatnak. 
Egyik délután éppen a szobámba voltam. Amit nem nagyon használtam. A futonom a szoba közepére helyezett kis asztal alatt volt, mégpedig okkal. Az alatt ugyanis felvágtam a szőnyeget, ami az egész szoba talaját beborította. A lecsupaszított parkettából egy négyzet alakot vágtam, így egy titkos rejtekhelyet tudtam kialakítani. A kis helyre tettem a legtöbb fegyveremet és mérgemet. A gyerekkori babámat és a szélcsengőmet, mindig az oldaltáskámban tartottam, amit az övemen szoktam hordani, de néhány plusz táskát a rekeszbe is raktam. Ellenőriztem a rekesz tartalmát, majd amint megbizonyosodtam a hiánytalan tartalmáról, újból elrejtettem. Hagyományos férfi ruhámat viseltem, de a sok mozgástól kilazult az övem. Már éppen kibontottam volna, amikor is nehéz lépteket hallottam. Egy-egy parketta megreccsent a túl nagy súlytól, így tudtam, hogy ki jön.
Mégis mit keres ennél a résznél a kormányzó? Ahelyett, hogy tovább ment volna, megállt az ajtóm előtt. Visszafojtott lélegzettel vártam, hogy mikor megy el, de az nem ment tovább. Az ajtóm csak kis résnyire nyílt ki, majd megláttam azokat a csillogó szemeket. Ledermedtem, nem tudom hogy miért csinálja ezt. Az ajtómat rendesen kinyitotta aztán belépet, majd gondosan behúzta azt. Nem szólt semmit, csak körbejárta a szobám, majd engem kezdett el méricskélni. Tudtam, hogy nem szólíthatom meg, ha megtenném büntetés járna, azt pedig gyerekkoromban elégszer kaptam.
-Nagyon dicsérik a képességeidet. Az előző városban ahol jártam történeteket mesélnek rólad. A zöldszemű démon, akinek szépségét csak az áldozata láthatja. A veszett kutya, akinek csak a gésa gazdája parancsol. Mind a két személy te vagy. Tagadod?
-Nem uram.
-Most biztosan azon gondolkozol, hogy én a kormányzó mégis mit keresek nálad, a démonnál.
-Igen uram.
-Figyelemre méltó képességed van, amit magamnak akarok.
Saburo kormányzó hatalomvágyó hangja megrémített. A több száz kilós férfi szembe állt velem és egyre közelebb és közelebb jött, addig amíg a hasa hozzám nem ért. Megfogta az arcomat takaró maszkot és leszedte. Jobbkezében szorongatta a sötét szövetett, míg a másikkal arcomat simogatta.
-Milyen szép bőr. Fehér mint a porcelán, selymes, akár a selyem és olyan puha mint a gyapjú. A mondáknak igazuk volt, tényleg bűnre csábító a szépséged.
Nem bírtam ki, hogy meg ne szólaljak, annak ellenére, hogy tudtam mi lesz a következménye.
-Mégis mit tervez velem uram?
Az orcámat simogató keze megdermedt, majd egy gyors mozdulattal megütötte azt a részt, amit kényeztetett.
-Most nézd meg mit tettél! Ez a gyönyörű bőr piros lett!
Közelebb hajolt, majd a sajgó foltba csókolt, haladt lejjebb egészen a nyakamig. Addig bal kezével kilazította az övemet aztán a ruhám nyakának kivágását bővítette. Jól látszódott a kötés, amit a melleim lelapítására viseltem.
-Ó, tehát így takarod el a melleidet, szegényke! Biztosan kényelmetlen.
Mégis honnan tudta?
-Az a külföldi kis ficsúr bánhatja, hogy mit hagyott ki.
Húsos kezeivel meg akarta érinteni, de én megragadtam a kezét.

Vér csöppent a földre. A kormányzó kitépte a kezét a lány markából és kétszer megütötte a lányt, méghozzá ököllel. Az ütés lendületétől Inuka a földre került, majd rámászott Saburo kormányzó. A lány orrából ömlött a vér és a szája felrepedt, amiből bár nem annyira mégis szivárgott a vére.Véres lett a ruhájuk és a férfi ökle. Inuka arcáról nem lehetett leolvasni semmilyen érzelmet, se fájdalmat, se félelmet. Szaggatott légzésük zengett a kicsi szobába, de aztán Inuka meghallotta a lépteket. Tudta ki jön. Megdermedt a felismeréstől. Viszont a közeledő vendéget a kormányzó nem vette észre, így elkezdte Inukáról levenni a ruhát. Az ajtó kinyílt, de az áldozat érzékelte ezért is fordította oda véres arcát. Inuka gazdája döbbenten nézte a jelenetet. A férfi még mindig nem vette észre a nőt, éppen ezért is nyitotta sikításra a száját. Pár másodperc múlva a zengő sikolya betöltötte az egész épületet. Pillanatok alatt megjelent három katona, akik szintén döbbenten nézték a jelenetet. Persze, hogy egyikük sem segített. A mélyen tisztelt kormányzó Yuko-sama testőre lábai között térdelt. Saburo kormányzó még mindig döbbenten nézte nézőit. Sose hitte volna, hogy ilyen szituációba találják. Szerencséjére gyorsan tudott reagálni. Fenekére esett és vádlón mutogatott a földön fekvő Inukára.
-Ez a nőszemély erőszakkal behozott ide és erőszakoskodott velem! Megpróbált megölni!
Vádait olyan hangosan mondta, hogy a folyosó végén is hallotta Jiro-san, Kasuma-san és Yuuki-sama is. Mikor odaértek döbbenten látták, hogy Inuka véres arccal fekszik a földön és a lábánál a kormányzó.
-Ez a démon megpróbált elcsábítani aztán meg akart ölni!
A kormányzó vérvörös fejjel és fröcsögő nyállal vádolta Inukát.
-Követelem, hogy büntessék meg! Kasuma-san! Büntesd meg!
Mindenki döbbenten nézett Kasuma-sanra, vagyis majdnem mindenki. Yuko-sama ugyanis szolgáját és a kormányzót nézte. Inuka nem mozdult várta a gazdája ítéletét, ezért le sem vette róla a szemét.
-Kasuma-sannak nincs joga megbüntetni Inukát! Ő az én szolgám! Én fogom megbüntetni!
Yuko-sama határozottsága mindenkit megdöbbentett.
-Inuka, gyere ide!
A lány így tett. Nem törődött a véres arcával, amiről csöpögött a vér, vagy az összegyűrt ruhájáról, egyszerűen feltápászkodott és a gazdája előtt letérdelt.
-Inuka a vádak igen komolyak, így a büntetésed is komoly. Éppen ezért a büntetésed az, hogy mostantól nem rejtegetheted nemedet és az arcodat!
Mindenki felháborodottan nézet Yuko-samára, de Inuka megremegve hajtott fejet. Végül a felháborodás sokkal nagyobb volt a kormányzónál, mint bárki másnál.
-Maga viccel! Megakart ölni és maga ilyen nevetséges büntetést szab ki rá! Ez felháborító! Ezt még nagyon meg fogja bánni!

Összetörve hajtottam fejet a gazdám előtt. A két biztonságot adó dolgot elvették el tőlem. Semmit nem hallottam, de a kormányzó utolsó mondatára felfigyeltem, mint egy kopó amikor a gazdája a nevén szólítja. Saburo kormányzó megfenyegette a gazdámat és indulatosan gesztikulált. Megfenyegette a gazdámat! Olyan gyorsan álltam fel, hogy majdnem elvesztettem az egyensúlyomat, de pillanatok alatt visszaszereztem azt. A rémült kormányzó nyakát megragadtam és lábra állítottam, közben a falhoz nyomtam. Húsos torkát satuként tartottam a bal kezemmel, közben számat kitátottam. Nyálam a felső állkapcsomról csöppent le a férfi nyakára. Csak egy ujjnyira volt a számtól a férfi torka, de elhangzott egy parancs, így nem mélyeszthettem bele a fogaimat.
-Inuka állj! Nem bánthatod a kormányzót!
Teljesítettem a parancsot, de nem engedtem el a férfi torkát. Kitátott számat becsuktam és az áldozatom füléhez hajoltam. Olyan halkan beszéltem, hogy csak ő hallhatta.
-Ha még egyszer megmeri fenyegetni, vagy ön miatt bántódása esik a gazdámnak vagy a hozzá kedves embernek, akkor én lefogom vadászni! Még a katonái sem akadályozhatnak meg. Ott leszek ön mögött. A szobája sarkában, az árnyékban, vagy éppenséggel a szekrényében és akkor felkötöm a kezét a legmagasabb gerendára, ott megnyúzom és kibelezem, közben mosolyogva fogom nézni a vergődését. Amikor már beleunok a vergődésébe, akkor a beleivel fogom felakasztani. Nem szeretem a piszkos munkát, de ha ön kényszerít megteszem. Megértette?!
Saburo kormányzó remegve bólintott, majd elvettem a kezem a nyakáról és hátraléptem. A kormányzó üveges tekintettel bámult előre. Kezében tartott kendőm a földre esett, majd egy folyó hangot hallottunk. Saburo kormányzó nemi szerve gatyájából kilógva könnyített magán, majd összecsuklott. Gazdám magához intett, majd elvezetett. Bámuló közönségünk szétvált és csak bámultak. A végére érve Willima-san futott felénk, hogy megnézze mi ez a tömeg. Mellettem elfutva döbbent tekintettel bámult. Amint elhagytuk megállt és utánam bámult, ahogy én is. Szégyelltem magam. Ruhám rendezetlen, az egész mellkasom kilátszik és a mellemet tartó kötés nagyja lejött. Visszafordultam meredten követtem a gazdám, nem néztem másfelé. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése